Iphone 4 werkt wel maar zwart scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb hier een iphone 4 liggen waarvan het scherm niet meer werkt. Ik heb al veel mogelijkheden geprobeerd om te rebooten, scherm vervangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 werkt wel maar zwart scherm
Hoi, ik heb hier een iphone 4 liggen waarvan het scherm niet meer werkt. Ik heb al veel mogelijkheden geprobeerd om te rebooten, scherm vervangen en downgraden van software maar loop steeds tegen error 3194 aan en heb nog geen ander topic gevonden met een werkende oplossing.
Heeft iemand misschien een oplossing om niet meer error 3194 te krijgen of beter nog een andere oplossing om het scherm weer te laten werken? Als ik op de slaapknop druk zie ik wel een lichte verandering op het scherm maar het blijft zwart. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3194, iphone, reboot, scherm, zwart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet helemaal niets meer,zwart scherm en herstel werkt niet | DvandenHoek | iPhone algemeen | 3 | 03-12-11 11:13 |
Iphone 3GS werkt wel maar ZWART scherm | lecson | iPhone algemeen | 4 | 28-11-10 20:46 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
Iphone zwart scherm, staat wel aan? | Edder | iPhone algemeen | 2 | 27-04-10 18:25 |
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet | Saik0 | iPhone Apps | 2 | 22-09-08 16:17 |
|
|