//

Geen bluetooth Wi-Fi en netwerk

Geen bluetooth Wi-Fi en netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb laatst een beetje siroop op myn iphone (3gs 16gb) laten vallen ( een druppeltje) hij deed het toen nietmeer, nou niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-02-12, 21:18
samantmoti samantmoti is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Geen bluetooth Wi-Fi en netwerk

hallo allemaal,
ik heb laatst een beetje siroop op myn iphone (3gs 16gb) laten vallen ( een druppeltje) hij deed het toen nietmeer, nou niet meer , hij was helemaal gerefresht en je moest alles opnieuw instellen dus dat deed ik ik deed eerst de taal daarna het land maar verder kwam ik niet meer. na een dag heb ik hem naar een maker gebracht en die heeft hem aande praat gekregen hij zei dat ik geen Wi-Fi netwerk en bluetooth meer zou hebben. ik ging in de iphone kijken en alles bleek het prima te doen behalve het netwerk , bluetooth en Wi-Fi maar ik zag ook dat er nu cydia opstaat..
KAN IEMAND MY ALSJEBLIEFT HELPEN DAT IK WEER KAN BELLEN, Wi-Fi KAN HEBBEN, EN BLUETOOTH IN KAN SCHAKELEN..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten henkphone iPhone algemeen 0 27-01-12 17:54
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. apotheosis iPhone algemeen 0 07-11-11 15:55
Wegvallen netwerk, bluetooth en Wi-Fi durlacher Wi-Fi 0 20-01-11 22:24
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 19:59
Kan geen Bluetooth netwerk/verbinding maken tussen Powerbook en iPhone sheppy iPhone algemeen 5 26-10-09 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.