iPhone 4 of 4S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou de back-up is gedaan, synchronisatie ook, nu bezig met de update Morgen tussen 12:30 en 18:00 komt de 4S (even afkloppen, vorige keer ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nou de back-up is gedaan, synchronisatie ook, nu bezig met de update
Morgen tussen 12:30 en 18:00 komt de 4S (even afkloppen, vorige keer ging het zo vaak mis dat ik 1,5mnd heb moeten wachten). Spannend! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2012 om 17:25 ---------- Dusssss... Kom net weer boven heeft ie ineens alles teruggezet naar fabrieksinstellingen!! Ik heb dit serieus niet aangevinkt, nu mag ik de oude back up er weer op gooien, synchroniseren, en daarna opnieuw update proberen, voel me echt even ***** hier... Ga wel even bos in terwijl alles teruggezet wordt... stomme itunes
|
|
|
||||
|
||||
Of eerst update en dan de back-up terugzetten.
|
|
||||
|
||||
Het is uiteindelijk gelukt
Nu is het ff volop spanning hier, tussen 15:10 en 17:10 zou de gsm vandaag geleverd worden... ben zo benieuwd! |
|
|||
|
|||
Iemand die nog op mijn vragen wil reageren
|
|
||||
|
||||
Antenne van de 4 geeft mij geen problemen. Die death grip is niet een natuurlijke manier voor mijn om mijn telefoon Vast te houden. Batterij gaat bij flink gebruik een dag mee. Als je je scherm veel aan hebt, kost het je veel stroom. Maar een dag haal ik altijd gemakkelijk. Twee net niet. Een 4 is goedkoper en echt een goede telefoon. Maakt mooie foto's, is snel in het gebruik. Hoeft niet persé een 4S te zijn hoor. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie !
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|