Iphone wordt warm met opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, tijdens het opladen wordt mijn Iphone best warm. Heb hem pas gisteren gekocht.. en eerste keer dat ik hem laadt. Ik liet hem eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wordt warm met opladen
Hallo, tijdens het opladen wordt mijn Iphone best warm. Heb hem pas gisteren gekocht.. en eerste keer dat ik hem laadt. Ik liet hem eerst helemaal uit gaan ( pas opladen eerste keer wanneer bat 0% was )... weet iemand hoe dat komt ? dat hij zo warm wordt? Er draaien ook geen apps, dubbelklik home knop en dan alles uitzetten heb ik al gedaan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet hem voor de zekerheid eens helemaal uit (met de oplader nog aangesloten laten houden. De batterij laadt nl. gewoon door als de iPhone uit staat)
Zo kun je uitsluiten of er nog processen zijn die vastlopen of veel CPU vragen oid, ofwel of er software matig iets niet in orde is. Blijft ie dan nog steeds erg warm, dan ligt het aan de batterij / iPhone (hardware) Of het schadelijk is, hangt af van hoe warm de iPhone precies wordt. |
|
||||
|
||||
Aangezien hier al tig draadjes over lopen gaat hier een slotje op. Gebruik volgende maal eerst de zoekfunctie AUB.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Wordt Warm | NickSons | iPhone algemeen | 3 | 10-08-10 20:05 |
iphone 3gs te warm geworden tijdens opladen, wat nu? | julienmulder | iPhone algemeen | 4 | 01-03-10 21:35 |
iphone wordt heel warm | jonathan1993 | iPhone algemeen | 16 | 14-09-08 15:00 |
Iphone wordt warm na update bij opladen. | Mauske | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 22:31 |
Iphone super warm tijdens het opladen | ferryl65 | iPhone algemeen | 3 | 10-05-08 14:44 |
|
|