iphone voor zakelijk gebruik geschikt?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor mijn werk gebruik ik nu een BB, waar ik heel veel mee mail, met veel bijlages. Nu wil ik graag weten of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
iphone voor zakelijk gebruik geschikt??
Hallo,
Voor mijn werk gebruik ik nu een BB, waar ik heel veel mee mail, met veel bijlages. Nu wil ik graag weten of ik met een iphone bestaande documenten kan opslaan (Word, Excel, PDF, PP) en deze via mail naar klanten kan sturen. Kan iemand me daar in helpen? Alvast bedankt! Groet, Raymond |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Daar zijn veel apps voor, gewoon een beetje nagaan welke degene zijn die u het best gaan liggen.
Ik heb goodreader en quickoffice en nog een aantal anderen. Kweenie of dat deze zijn die je zoekt? Je kan dat simpel zelf doen ook; installeer eens itunes en typ bij zoeke eens deze apps in en lees de commnentaar ervan. Mee quickoffice kan ik ook mijn word documenten aanpassen, mee goodreader gaat dat niet (toch niet dat ik weet hoe dan). Ik zet in deze apps ook alles; paswoorden, documenten enz... allemaal zaken die ik heb ingescant of via word heb gedaan en dan van pc naar iphone app heb gezet. Maar ik ben geene echte kenner, wacht op andere mensen hun mening. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
enkele vragen betr. aanschaf iPad zakelijk gebruik | louis4u | iPad algemeen | 6 | 07-01-12 16:59 |
iPhone voor zakelijk gebruik | LA_Ranger | iPhone algemeen | 3 | 20-02-08 10:53 |
|
|