iPhone geeft opschonen aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Het geheugen van m'n iPhone was bijna vol. En tot m'n verbazing was er ineens 400 mb extra vrij. Onder de app van Facebook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone geeft opschonen aan
Hoi,
Het geheugen van m'n iPhone was bijna vol. En tot m'n verbazing was er ineens 400 mb extra vrij. Onder de app van Facebook stond: 'Opschonen...' Ik heb dit nog nooit gezien. In iTunes zie ik ook dat er 400 MB 'minder' aan apps is. Wat wordt er schoongemaakt? En is dit een normale gebeurtenis als de iPhone bijna vol zit? En is dit hetzelfde als dat je de cache leegmaakt van een app, bij Instellingen > Gebruik? Groeten Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
I see. Kan je deze handeling ook handmatig uitvoeren? Want ik heb wellis vaker ruimtegebrek.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 maart 2012 om 13:36 ---------- Of hoe kan ik zien welke apps de meeste cache in de sandbox hebben, zodat ik in de gaten kan houden wanneer ik een app moet verwijderen? Sandbox is schijnbaar anders dan de opgeslagen data wat als 'overige' wordt gezien, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 geeft aan Geen simkaart | nsertons | iPhone algemeen | 4 | 16-02-12 08:32 |
Iphone 4 geeft herstel aan | caniman | iPhone algemeen | 1 | 24-04-11 18:57 |
Iphone geeft verkeerde tijd aan | Jack023 | iPhone algemeen | 2 | 19-04-11 17:12 |
Iphone geeft NO SIM INSTALLED aan | Phescol | iPhone algemeen | 9 | 03-02-08 15:38 |
iPhone geeft locked sim aan... | herk0039 | Unlock [archief] | 1 | 06-11-07 02:14 |
|
|