menuknop probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De menuknop van mijn iPhone 4 reageert regelmatig niet, waardoor opnieuw starten het enige is dat rest, maar op andere momenten zonder enig probleem. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
menuknop probleem
De menuknop van mijn iPhone 4 reageert regelmatig niet, waardoor opnieuw starten het enige is dat rest, maar op andere momenten zonder enig probleem. Ik kan er geen patroon in herkennen. Kan iemand mij hierbij verder helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem met mijn iphone 3G. Hij lijkt vandaag ineens helemaal niets meer te doen! Kan mijn iphone dus niet meer gebruiken. Iemand tips?
|
|
|||
|
|||
kalibreer je home knop opnieuw
iPhone-homeknop defect? Opnieuw kalibreren helpt - iPhoneclub.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
menuknop werkt niet | marjolein001 | iPhone algemeen | 2 | 12-08-10 00:15 |
Wit scherm / herstart bij indrukken menuknop | mcremsie | iPhone algemeen | 2 | 09-08-10 22:54 |
Menuknop werkt niet goed meer | wout1986 | iPhone algemeen | 3 | 26-05-10 01:12 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|