Wit scherm / herstart bij indrukken menuknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste club members, elke keer als ik de home (menu) knop indruk wordt het scherm wit en herstart de iphone (3gs, firmware 4). Lijkt hardware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wit scherm / herstart bij indrukken menuknop
Beste club members, elke keer als ik de home (menu) knop indruk wordt het scherm wit en herstart de iphone (3gs, firmware 4). Lijkt hardware probleem, ik kan ook niet resetten met home en aan/uit want de home knop doet het gewoon niet. Mijn iPhone is een paar weken geleden nat geworden, netjes laten drogen en geen problemen gehad.
dank voor jullie reactie. Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het blijkt vaker dat vocht pas (veel) later voor problemen zorgt. Blijkbaar is dat bij jou ook het geval. Wellicht is er nu pas een en ander zodanig gecorrodeerd dat de knop niet goed meer werkt.
Je kunt denk ik het beste een reparatiebedrijfje contacten.
|
|||
|
|||
dank je
klinkt logisch, ik ga even langs bij mijn Mac leverancier! groeten, Marco
|
Labels |
herstart, probleem, wit scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uit vallen bij indrukken | Mikoh1991 | iPhone algemeen | 3 | 02-04-11 12:20 |
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes | zipspevo | iPhone algemeen | 3 | 27-01-11 08:56 |
iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 10-04-10 16:25 |
Zwarte flits bij indrukken stand-by knop | Jaspperr | iPhone algemeen | 10 | 23-10-09 17:01 |
iPhone herstart bij aansluiten iTunes | chonazz | iTunes | 1 | 09-03-09 22:42 |
|
|