contacten kwijt na email account verwijdering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, hier is een iPhone 4 met FW 4.3.3 Ik heb net een email account (gmail) verwijderd. Deze email is nooit gebruikt... Maaar toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
contacten kwijt na email account verwijdering
Beste mensen,
hier is een iPhone 4 met FW 4.3.3 Ik heb net een email account (gmail) verwijderd. Deze email is nooit gebruikt... Maaar toen ik de email account verwijderde zijn ook me telefoon contacten weggegaan... maaar onder gmail accounts is er geen optie voor CONTACTEN...... Hoe kan dit dat nu alles weg is ??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tips instellen email-account | Cinthalinders | iPad algemeen | 4 | 04-02-12 10:10 |
Email kwijt? | Bullit NL | iPhone algemeen | 0 | 02-09-10 16:24 |
Email account problemen!!! | richardiPhonepoldervaart | iPhone algemeen | 0 | 26-06-10 15:36 |
Email account invoeren??? | richardiPhonepoldervaart | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 00:23 |
2 Iphones, 1 email account | Nielson | iPhone algemeen | 0 | 26-01-09 00:56 |
|
|