Iphone 3g 8gb geeft 11 gb aan op pc? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds kort een Iphone 3g overgekocht van een vriend van me. deze iphone heeft 8gb storage (6,9 gb alsje kijkt bij info) Nu staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g 8gb geeft 11 gb aan op pc?
Heb sinds kort een Iphone 3g overgekocht van een vriend van me. deze iphone heeft 8gb storage (6,9 gb alsje kijkt bij info) Nu staat hij aangesloten op de pc met windows 7. Nu staat er bij deze computer "Iphone van kevin" en daaronder digitale camera. als ik dan doorklik staat er internal storage waar dan staat 4,41 gb van 11,3 beschikbaar. heeft de iphone dan meer geheugen dan ze werkelijk beweren???
mvg kevind |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Windows gaat de fout in. Dit is al vaker gemeld.
|
|||
|
|||
oke, dit ligt dus niet aan de iphone?
|
|
|||
|
|||
nee meer dan 8 GB zit er echt niet in
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone geeft opschonen aan | frenky1989 | iPhone algemeen | 2 | 04-03-12 14:01 |
Iphone 4 geeft herstel aan | caniman | iPhone algemeen | 1 | 24-04-11 18:57 |
Iphone geeft verkeerde tijd aan | Jack023 | iPhone algemeen | 2 | 19-04-11 17:12 |
Iphone geeft NO SIM INSTALLED aan | Phescol | iPhone algemeen | 9 | 03-02-08 15:38 |
iPhone geeft locked sim aan... | herk0039 | Unlock [archief] | 1 | 06-11-07 02:14 |
|
|