Raaaaarrr iets met iMessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn vrouw en ik hebben beide een Iphone 4 16Gb zonder jailbreak, we delen hetzelfde iTunes-account. Echter heeft mijn vrouw sinds gisteren Vodafone vervangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raaaaarrr iets met iMessage
Hallo,
mijn vrouw en ik hebben beide een Iphone 4 16Gb zonder jailbreak, we delen hetzelfde iTunes-account. Echter heeft mijn vrouw sinds gisteren Vodafone vervangen door Tele2 en ineens krijg ik al haar iMessage berichten die ze verstuurt, de ontvanger ziet mijn naam/telefoonnummer in beeld. Zij kan gewoon reageren erop maar ik zie dat wel allemaal. De berichten die ik zelf verstuur krijgt zij overigens niet te zien... Bij instellingen van iMessage staat wel haar eigen nummer maar dus wel mijn emailadres omdat we 't zelfde iTunes account sharen. Heeeellup |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iTunes account heeft niets te maken met iMessage, absoluut niets. Maak een nieuw @me.com e-mail adres aan voor mevrouw en gebruik dat in haar iMessage instellingen. |
|
|||
|
|||
Thx man!! Werkt als een trein weer...
Toppie ! |
|
||||
|
||||
Dan maar snel een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen iMessage op Iphone 3gs met IOS5 | ZeemoNL | iPhone algemeen | 6 | 14-10-11 15:39 |
iPhone: Iets raars met jailbreaken... | basw84 | Jailbreak | 9 | 15-03-09 18:05 |
|
|