Iets raars met jailbreaken... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal! M'n eerste post hier! Ik heb gezocht naar een soortgelijk probleem op het forum, maar heb het niet gevonden. Als het er wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iets raars met jailbreaken...
Dag allemaal!
M'n eerste post hier! Ik heb gezocht naar een soortgelijk probleem op het forum, maar heb het niet gevonden. Als het er wel opstaat, mijn excuses. Ik probeer mijn iPhone te jailbreaken en daarvoor gebruik ik deze makkelijke handleiding: iClarified - iPhone - Hoe je iPhone te Jailbreaken met QuickPwn (Mac) [Vernieuwd 2.2] Alles gaat prima, tot ik bij puntje 13 kom. Ik krijg eerst een foutmelding dat mijn ipod niet herkent wordt, en vervolgens krijg ik helemaal niks binnen van quickpwn. Het radartje blijft draaien en de blauwe balk blijft leeg. Weet iemand waaraan dit ligt? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reply.
Wist niet dat het problemen veroorzaakte. Weet niet zo goed wat je bedoelt met het proberen van een usb-hub, maar ik ga eventjes zoeken! |
|
|||
|
|||
Weet je al waaraan het ligt? Ik heb precies het zelfde probleem. Ben nog zoekende naar een oplossing....
|
|
|||
|
|||
Een paar uur geleden wist ik hier nog niks vanaf, maar ik heb me behoorlijk verdiept
Het schijnt ermee te maken te hebben dat DFU-mode niet werkt onder OSX 10.5.6 en die heb je nodig om te jailbreaken Kijk even of je ook daarmee werkt. Ik ga nu dit proberen, laat je wel weten of het lukt Re-enable DFU mode in Mac OS X 10.5.6 & MacBooks (unibody 2008) - Hackint0sh |
|
|||
|
|||
dank, ik werk inderdaad ook onder OSX 10.5.6, hou me op de hoogte!
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt!
Als je naar die website gaat waarvan ik je die link gaf, staat er een uitleg in plaatjes als je iets naar beneden scrolt. Dat moet je volgen, en dan opnieuw proberen met quickpwn en dan gaat die stap goed en begint ie te downloaden. Laat even weten of het gelukt is! Maar als ik het kan, kan jij het zeker |
|
|||
|
|||
Thanks,
Heb jij een oudere mac of een nieuwe? blijkbaar maakt dat nog uit en loop je later risico dat de mac vast loopt, als er standaard 10.5.6 op je mac is geïnstalleerd ...? Important: Be Careful with Latest QuickTime Update if you have Re-enabled DFU Mode in Mac OS X 10.5.6 - iPhone Hacks Ga het toch ook proberen, |
|
|||
|
|||
Hmm, misschien is het handig de instellingen terug te zetten. Maar ik weet niet hoe dat moet hoor, jij wel
Is het gelukt? |
|
|||
|
|||
Ik heb het toch maar via mijn oude pc gedaan onder windows.
succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iets raars in cydia | tomaugustinus | Jailbreak | 2 | 07-11-10 19:09 |
iPhone: Restore naar iets dat te jailbreaken valt? | FezzFest | Jailbreak | 4 | 01-10-10 00:11 |
iets raars met info iphone in itunes | dendirk | Archief | 3 | 28-08-09 22:36 |
iets raars | kai824 | iPhone algemeen | 4 | 16-03-09 19:59 |
iPhone 1e gen.: iets raars met legale unlock | Johnnyrenegade | Unlock | 10 | 08-02-09 13:25 |
|
|