iPhone 2G betterij vervanging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag! (plaats van plaatsing 23 mrt. 2012 15.03) Ik heb al een tijdje mijn oude iPhone 2G 'dood' liggen, maar ik dacht eens waarom laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G betterij vervanging
Goedemiddag! (plaats van plaatsing 23 mrt. 2012 15.03)
Ik heb al een tijdje mijn oude iPhone 2G 'dood' liggen, maar ik dacht eens waarom laat ik m niet repareren. Alleen toen ik aan het zoeken was en m al een keer opgestuurd had, kreeg ik te horen dat ze m niet konden repareren. Zelf heb ik nu een iPhone 4S maar zou toch graag dat oude ding ook willen gebruiken De status van mijn iPhone staat in dit YouTube filmpje: Booting up dead iPhone 2G - YouTube (het gaat erom dat als je het uit de lader haalt dat hij uitvalt) Ik zou graag een goede reparatie dienst willen krijgen voor mijn iPhone Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
goede, hulp, iphone, reparatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer na vervanging batterij | RJS | iPhone algemeen | 10 | 05-01-18 22:35 |
iPhone scherm alleen backlight na vervanging Digitizer | flipskee | iPhone algemeen | 1 | 23-03-12 14:51 |
iPhone flipt na vervanging batterij | 1080 | iPhone algemeen | 1 | 01-11-11 09:45 |
Reparatie/vervanging iphone | Dennis1982 | iPhone algemeen | 9 | 02-09-11 15:30 |
is je oude iphone ook toe aan vervanging? | Th00mz | Chat en geruchten | 3 | 01-06-10 21:44 |
|
|