Iphone vraagt activatie vereist bij landsgrens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het oversteken grens België naar Nederland vraagt iphone 4S Activatie vereist en kan dit enkel doen via Wi-Fi of Itunes. Op bestemming aangekomen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone vraagt activatie vereist bij landsgrens
Bij het oversteken grens België naar Nederland vraagt iphone 4S Activatie vereist en kan dit enkel doen via Wi-Fi of Itunes.
Op bestemming aangekomen via Wi-Fi geactiveerd en geen probleem meer gehad tot bij het terugkeren naar België. Bij het oversteken van de grens vroeg hij weer Activatie vereist. Is dit een instelling? Is zeer vervelend aangezien nie overal Wi-Fi is en ik dus in het buitenland mijn Iphone niet kan gebruiken. Iemand een oplossing? Laatst gewijzigd door KoenHBS; 24-03-12 om 22:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb juist hetzelfde voor.
dit is zeer vervelend en weet ook de oplossing niet. |
|
|||
|
|||
Is dat een iPhone die origineel van Sprint USA komt en een GSM-roaming unlock heeft?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het toestel van Telenet komt zal het wel iets anders zijn. |
|
|||
|
|||
Oké , toch bedankt voor de reactie
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan. Misschien moet je maar eens met Telenet gaan bellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 (versie 4.1) dummie vraagt hulp bij unlocken en simlockvrij maken!! | AnnekeBV | Jailbreak | 1 | 09-10-10 15:22 |
iPhone 3GS: Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim | Fexion | Unlock | 51 | 04-09-10 17:04 |
iPhone vraagt om Roaming bij Wi-Fi? | vongole1 | Wi-Fi | 4 | 10-06-10 14:10 |
Spontaan herstel vereist bij plaatsen in autolader | Harley4 | iPhone algemeen | 17 | 29-09-09 17:56 |
|
|