Kan geen tijdoptie kiezen bij toeganscode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan geen interval tijd kiezen tussen als wanneer ik me toestel opslot zet en weer aan zet.. staat nu standaart op direct.. me oude ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen tijdoptie kiezen bij toeganscode
ik kan geen interval tijd kiezen tussen als wanneer ik me toestel opslot zet en weer aan zet.. staat nu standaart op direct..
me oude 4S 16GB kon dit wel, bij me vriendin en een vriend (allebij 5S) is dit wel mogelijk Zoals dit plaatje hieronder zegt is het ook mogelijk maar bij mij niet. Graag advies geven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wanneer je touchid voor toegangscherm aan hebt, kan je geen tijdinterval kiezen
|
|
|||
|
|||
ik heb toeganscode aan staan, niet touchID
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2014 om 22:58 ---------- ahaaa ik heb het gevonden nu snap ik wat je bedoelde met tuoch id ! Hartelijk Bedankt ! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen achtergrond kiezen | boi | Archief | 3 | 19-11-09 19:15 |
Kan niet kiezen; 2G of de 3G... | iphonefreakie | Koopinformatie Nederland | 6 | 31-10-09 17:17 |
Windows: Kan Geen Apps Kiezen | psvpas | iTunes | 8 | 18-05-09 22:28 |
Kan Geen Apps Kiezen | psvpas | Archief | 1 | 29-04-09 18:26 |
Internationaal 1.1.2 hoe te doen? Kan geen NL kiezen | speeds | Archief | 2 | 19-11-07 01:56 |
|
|