Kopieeren en plakken lukt niet op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik heb net een probleempje gekregen op mijn iphone 4s. Ik kan opeens niet meer kopieeren en plakken . Als ik een tekst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kopieeren en plakken lukt niet op iphone
Hallo ,
Ik heb net een probleempje gekregen op mijn iphone 4s. Ik kan opeens niet meer kopieeren en plakken . Als ik een tekst selecteer bij notities doet hij niks en als ik het bij mail doe gebeurt er dit: Hij is gejailbreakt en hij deed het tot een half uur geleden.Heb niks nieuws geinstalleerd en heb hem een paar keer gereboot. Ik wil mijn iphone niet herstellen omdat hij draait op 5.0.1 met een jailbreak die ik niet kwijt wil. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 april 2012 om 19:20 ---------- Laat maar , het kwam door een tweak van cydia. Hier mag een slotje op |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten van iphone naar nokia kopieeren. | Mad Hankey | iPhone algemeen | 1 | 15-12-10 12:48 |
Windows: ik kan niet kopiëren/plakken in itunes. | coenpsv | Desktop-applicaties | 2 | 27-07-10 17:04 |
Cydia-bestanden kopieeren | KSH | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-12-09 16:06 |
iPhone contacten kopieeren naar Blue&me | vandebergt | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 10-12-09 01:39 |
kopiëren en plakken werkt niet in e-mail? | 1-2tje | iPhone algemeen | 0 | 22-06-09 12:47 |
|
|