//

Kopieeren en plakken lukt niet op iphone

Kopieeren en plakken lukt niet op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik heb net een probleempje gekregen op mijn iphone 4s. Ik kan opeens niet meer kopieeren en plakken . Als ik een tekst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-12, 19:12
Dubbelo7 Dubbelo7 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 34
Standaard Kopieeren en plakken lukt niet op iphone

Hallo ,
Ik heb net een probleempje gekregen op mijn iphone 4s.
Ik kan opeens niet meer kopieeren en plakken . Als ik een tekst selecteer bij notities doet hij niks en als ik het bij mail doe gebeurt er dit:


Hij is gejailbreakt en hij deed het tot een half uur geleden.Heb niks nieuws geinstalleerd en heb hem een paar keer gereboot.

Ik wil mijn iphone niet herstellen omdat hij draait op 5.0.1 met een jailbreak die ik niet kwijt wil.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 april 2012 om 19:20 ----------

Laat maar , het kwam door een tweak van cydia. Hier mag een slotje op
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten van iphone naar nokia kopieeren. Mad Hankey iPhone algemeen 1 15-12-10 12:48
Windows: ik kan niet kopiëren/plakken in itunes. coenpsv Desktop-applicaties 2 27-07-10 17:04
Cydia-bestanden kopieeren KSH Jailbreak apps en thema's 3 16-12-09 16:06
iPhone contacten kopieeren naar Blue&me vandebergt iPhone accessoires en onderdelen 14 10-12-09 01:39
kopiëren en plakken werkt niet in e-mail? 1-2tje iPhone algemeen 0 22-06-09 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.