Iphone activeren lukt wel, geen verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn Iphone 4s 32 gig binnen gekregen en heb deze direct in de lader gedaan. Ik heb hem toen geactiveerd en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone activeren lukt wel, geen verbinding
Ik heb vandaag mijn Iphone 4s 32 gig binnen gekregen en heb deze direct in de lader gedaan. Ik heb hem toen geactiveerd en kan nu gebruik maken van apps. Mijn simkaart zit er in en ik heb mijn pincode ingevoerd alleen heb ik nu geen netwerk. Het lijkt of mijn simkaart niet werkt. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vraag eens een andere sim aan. Kan wellicht helpen. Maar er is hier op het forum al meer over geschreven. gebruik de zoekfunctie maar eens.
|
|
|||
|
|||
Je simkaart moet wss nog geactiviteerd worden . Ik had hetzelfde probleem . Kijk op de aite van je provider of bel hun klantenservice
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na update: Activeren iphone lukt niet, bellen wel | rienwoerden | Jailbreak | 0 | 18-10-11 18:07 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
iPhone 3G: Geen bereik bij activeren 3G verbinding | Baskvs | Unlock | 0 | 28-08-09 14:47 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
|
|