Iphone 3GS software update melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Binnen mijn Iphone 3GS zie ik een melding staan dat ik een nieuwe software update heb. Dit staat binnen mijn instellingen/algemeen/software update. Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS software update melding
Beste mensen,
Binnen mijn Iphone 3GS zie ik een melding staan dat ik een nieuwe software update heb. Dit staat binnen mijn instellingen/algemeen/software update. Deze update wil ik niet uitvoeren, maar toch blijf de update er staan. Kan ik deze melding weg halen? Ik wil niet constant herinnerd worden aan deze melding die ik toch niet wil uitvoeren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan dat zonder jailbreak niet.
|
|
|||
|
|||
het is een gejailbreakte versie..dus MET jailbreak hoe kan het dan wel..
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of en hoe het mét jailbreak kan. Alleen dat het zonder niet kan. Even geduld, de heren jailbreakers zullen je topic wel vinden.
|
|
||||
|
||||
Aangezien de TS ook het JB forum gevonden heeft: slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs software 4.1 | Gtnoob | Unlock | 1 | 04-10-10 22:47 |
Iphone software update 4.0.2 | Jeanvion | Archief | 2 | 21-08-10 14:54 |
iPhone: iPhone OS 3.1 software-update | *-girl | Jailbreak | 2 | 23-09-09 18:38 |
Iphone melding na update : Herstel vereist | teunaldo | iPhone algemeen | 14 | 03-08-09 16:08 |
|
|