Iphone 4 weet niet welke provider het is. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een iphone 4 gekocht 16gb via marktplaats, ik ben eruiteindelijk achtergekomen dat de telefoon niet simlockvrij is. Ik moet erachter komen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 weet niet welke provider het is.
Hallo mensen,
Ik heb een iphone 4 gekocht 16gb via marktplaats, ik ben eruiteindelijk achtergekomen dat de telefoon niet simlockvrij is. Ik moet erachter komen welke provider het is, Kan iemand me ermee helpen?? Zou ik de telefoon simlockvrij kunnen maken. iphone 4 versie: 5.0.1 (9A405) Model: MC604NF Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
9/10 komt ie uit Frankrijk...Provider Orange...
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ge-france.html |
|
|||
|
|||
Dan zou ik naar zoekpagina van het forum gaan. Daar was al een bericht over de telefoons uit Frankrijk afkomstig.
|
|
|||
|
|||
hoe weet je dat het van orange is heeft frankrijk alleen orange?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gekocht in .US, gelocked en weet niet welke versie FW.. | koekwous | Archief | 16 | 04-11-09 22:51 |
Weet niet welke FW en dus welke jailbreak | aeger | Archief | 3 | 29-10-09 17:57 |
Weet niet welke server ik moet aangeven | boelen | Odido (T-Mobile) | 3 | 19-08-09 01:27 |
Welke provider kan ik het beste nemen? | gon1234abcd | Overige providers Nederland | 15 | 13-08-09 19:05 |
België: Welke provider het beste voor iPhone in België | absrnd | Overige providers België | 9 | 09-12-07 15:46 |
|
|