//

bel geluid

bel geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik aan het bellen ben staat het volume erg zacht. Ik kan de mensen waar ik mee aan het telefoneren ben slecht verstaan. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-12, 14:32
florisvdw florisvdw is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard bel geluid

Als ik aan het bellen ben staat het volume erg zacht. Ik kan de mensen waar ik mee aan het telefoneren ben slecht verstaan. Ik weet dat je aan de zijkant het volume harder kan zetten, maar als het volume op hard staat, blijft het nog steeds erg zacht.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 april 2012 om 13:37 ----------

Het is inmiddels opgelost.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-12, 15:38
HenkvanR HenkvanR is offline
• iOS 11.3
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 81
Standaard

Hoe dan? laat ons mee leren!
__________________
Groeten Henk
  #3  
Oud 20-04-12, 17:11
florisvdw florisvdw is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik had het beschermingslaagje op mijn iphone laten zitten. Dit blokkeerde het geluid dusdanig dat je slechts heel zacht iets aan de andere kant van de lijn hoorde. Bij mijn vorige mobiel had ik dat ook tijdelijk laten zitten zodat het scherm niet beschadigd zou raken, en daar deed het geluid het wel perfect. Nu ik de bescherming eraf heb gehaald en er een kraswerende sticker op heb geplakt doet het geluid het wel uitstekend. Uiteindelijk wel logisch. Ik noem het maar het leed van een digibeet ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Geen geluid als ik bel, wel zodra ik op speaker zet.. Sewa19 iPhone algemeen 4 22-09-11 01:42
Bel probleem Rob_Hoi iPhone algemeen 3 28-12-09 12:54
Bel Tones Geswaldo Ringtones en Wallpapers 4 05-09-09 14:29
SMS ontvangen en Bel geluid problemen macthijn Unlock [archief] 6 07-11-07 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.