bel geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik aan het bellen ben staat het volume erg zacht. Ik kan de mensen waar ik mee aan het telefoneren ben slecht verstaan. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bel geluid
Als ik aan het bellen ben staat het volume erg zacht. Ik kan de mensen waar ik mee aan het telefoneren ben slecht verstaan. Ik weet dat je aan de zijkant het volume harder kan zetten, maar als het volume op hard staat, blijft het nog steeds erg zacht.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 april 2012 om 13:37 ---------- Het is inmiddels opgelost. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe dan? laat ons mee leren!
|
|||
|
|||
Ik had het beschermingslaagje op mijn iphone laten zitten. Dit blokkeerde het geluid dusdanig dat je slechts heel zacht iets aan de andere kant van de lijn hoorde. Bij mijn vorige mobiel had ik dat ook tijdelijk laten zitten zodat het scherm niet beschadigd zou raken, en daar deed het geluid het wel perfect. Nu ik de bescherming eraf heb gehaald en er een kraswerende sticker op heb geplakt doet het geluid het wel uitstekend. Uiteindelijk wel logisch. Ik noem het maar het leed van een digibeet ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen geluid als ik bel, wel zodra ik op speaker zet.. | Sewa19 | iPhone algemeen | 4 | 22-09-11 01:42 |
Bel probleem | Rob_Hoi | iPhone algemeen | 3 | 28-12-09 12:54 |
Bel Tones | Geswaldo | Ringtones en Wallpapers | 4 | 05-09-09 14:29 |
SMS ontvangen en Bel geluid problemen | macthijn | Unlock [archief] | 6 | 07-11-07 00:46 |
|
|