Mijn plusteken is verdwenen in herinneringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs ontdekt dat in de functie herinneringen van mijn iphone4 het plusteken verdwenen is. Daarentegen op mijn iPad en de iPhone van mijn vrouw staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn plusteken is verdwenen in herinneringen
Onlangs ontdekt dat in de functie herinneringen van mijn iphone4 het plusteken verdwenen is. Daarentegen op mijn iPad en de iPhone van mijn vrouw staat het teken er wel (allen versie 5.1) . Zonder dit plusteken kan je niets aanvangen met herinneringen. Opnieuw opstarten helpt niet.
Iemand een gepaste oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien de iPhone herstellen? Zou het anders ook niet weten.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na installatie van IOS 5 geen plusteken meer in contacten | pedrosa51 | iPhone algemeen | 1 | 17-10-11 12:54 |
Bijna al mijn apps plotseling verdwenen | Shanneke | iPhone Apps | 13 | 01-10-10 22:01 |
Help mijn foto's zijn verdwenen | StevenMats | Muziek, foto & video | 23 | 11-08-10 20:09 |
help mijn iconen zijn verdwenen | aswien | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-06-08 13:22 |
Iphoto op mijn iphone verdwenen | janpaul vogelenzang | Unlock [archief] | 2 | 19-12-07 23:33 |
|
|