Help! Mute knop 3gs doet raar.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iphone laten vallen en nu doet mijn mute knop raar, hij doet het nog wel maar als ik hem aan heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help! Mute knop 3gs doet raar..
Hoi,
Ik heb mijn iphone laten vallen en nu doet mijn mute knop raar, hij doet het nog wel maar als ik hem aan heb staan (naar achter dus) en ik druk bovenaan aan de voorkant gaat de mute knop uit en als ik de druk weer weg gaat dan gaat de mute knop weer aan en is hij weer gemuted. Ik weet niet of ik hem kan laten repareren en of er mensen zijn die dit ook hebben/hebbe gehad. gr, niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat echt de knop heen en weer of alleen software matig?
De kabel van de muteknop kan wel vervangen worden indien het probleem hier eventueel inzit. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute-knop doet heel vreemd.. | brampower | iPhone algemeen | 28 | 18-09-12 20:01 |
aan/uit knop doet raar | edwin40 | iPhone algemeen | 1 | 21-09-11 20:21 |
Iphone 3gs batterij + connector + mute knop. | rokz | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-08-11 16:14 |
kantel / mute knop doet niets meer | leenv | iPad algemeen | 12 | 26-11-10 22:18 |
ipod volume knop doet raar (3GS 32GB 3.1.2) | optimusprime | iPhone algemeen | 11 | 17-10-09 16:12 |
|
|