Dringend iPhone probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het openen van mijn iPhone 3gs is het scherm wit. Ik heb alles geprobeert, reboot, restore, connectoren gecheckt... Niks helpt. Touchscreen werkte eerst nog, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dringend iPhone probleem
Na het openen van mijn iPhone 3gs is het scherm wit. Ik heb alles geprobeert, reboot, restore, connectoren gecheckt... Niks helpt. Touchscreen werkte eerst nog, nu niet meer, trilmoter hoor ik wel nog.
Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
|
|
||||
|
||||
Wij kunnen ook niet inzien wat je precies gedaan hebt hé!
Als je hem nou eens weer opent en alles opnieuw nacheckt, op internet zijn er verschillende handleidingen te vinden hoe je dat nou goed moet doen! Succes!
|
|||
|
|||
Gewoon afwachten totdat de batterij leeg is en dan aan de lader doen en kijken of hij het doet...
|
|
||||
|
||||
al geprobeerd met DFU-modus te restoren?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help! Dringend probleem! :( | M1256S | Jailbreak | 9 | 10-02-11 15:17 |
Dringend: Wi-Fi probleem Speedtouch | ChielvanIeperen | Wi-Fi | 7 | 21-09-10 01:27 |
Dringend probleem: PC uitval tijdens custom FW | kazzz | Archief | 4 | 15-02-10 17:20 |
dringend probleem met outlook sync | okayoz | iTunes | 0 | 21-04-08 17:25 |
|
|