Iphone 4s aansluiten op autoradio ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Voor mijn werk heb ik een zelf gemaakte bouwradio gemaakt . Hiervoor heb ik een auto Radio gebruikt .(Caliber RDD771 Radio CD/MP3/MP4/DVD/USB/SD) Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s aansluiten op autoradio ?
Hallo ,
Voor mijn werk heb ik een zelf gemaakte bouwradio gemaakt . Hiervoor heb ik een auto Radio gebruikt .(Caliber RDD771 Radio CD/MP3/MP4/DVD/USB/SD) Wat mijn vraag was .. Ik heb een iphone 4s .. daar zit ook zo een kabeltje met usb bij ... kan ik mij iphone koppelen met dat kabeltje aan die radio en zodat hij dan ook functioneerd ..?? zodat ik gewoon via de usb muziek afkanspelen op de autoradio en met de afstandbediening gewoon naar de volgende nummer kan gaan ..?? Alvast bedankt Ricardo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit er geen a2dp op? Via BT kan ik door mijn nummers skippen. Via USB zal niet werken gok ik. Kans lijkt me zeer klein dat je iPhone herkend wordt.
|
|
|||
|
|||
Zou eventueel wel met een normale jackplug werken
|
|
|||
|
|||
Gaat niet werken via usb. Gewoon aux-in gebruiken met een mini jackje
|
|
|||
|
|||
koop een FM-transmitter voor +/- €10.-!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bedienen ipod/iphone na aansluiten op autoradio | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 26-05-11 09:39 |
IPhone aansluiten op de AUX van een Renault Megane autoradio | Xillion Nova | iPhone algemeen | 7 | 10-12-09 13:49 |
Iphone aansluiten op autoradio plus bellen via bluetooth. | jantje123 | Archief | 1 | 16-11-09 19:45 |
Iphone aansluiten via dock-aansluiting op autoradio | TVO | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-09 20:15 |
Iphone aansluiten op autoradio en tegelijk bellen? | joel017 | iPhone algemeen | 5 | 21-07-09 15:08 |
|
|