Hotspot aan & uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Iphone neem ik : instellingen, dan neem ik persoonlijke hotspot, en zet die aan,dan krijg ik Wi-Fi toegang, maar daar staat al mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotspot aan & uit
Op mijn Iphone neem ik : instellingen, dan neem ik persoonlijke hotspot, en zet die aan,dan krijg ik Wi-Fi toegang, maar daar staat al mijn wachtwoord in letters & cijfers ingevuld, dus niet in onzichtbare bolletjes, als ik dan op Wi-Fi toegang druk, dan kom ik op een scherm met wachtwoord ingeven maar dat staat er al, ik kan alleen gereed drukken, is dat normaal dat het wachtwoord zichtbaar is, maar ik heb wel de G diensten aanstaan anders is mijn persoonlijke hotspot niet ge Highlight, is dat normaal, graag uw hulp
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt hier al een topic over lopen, daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone hotspot maakt constant nieuwe netwerken aan... | Renaat13 | iPhone algemeen | 1 | 15-03-12 16:50 |
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) | Foddermocker | KPN | 10 | 01-02-10 20:55 |
geen connectie aan free hotspot | wimwessling | iPhone algemeen | 0 | 16-06-09 19:44 |
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? | tikospike | Overige providers Nederland | 5 | 29-01-09 14:06 |
België: Telenet Hotspot & EDGE | Tjakka | Overige providers België | 52 | 18-09-08 23:54 |
|
|