Iphone belt zelf/automatisch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op mijn factuur van mijn mobiele telefoon zie ik dat er nummers gebeld is waar ik geen weet van heb. Is het mogelijk dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone belt zelf/automatisch
Hallo,
Op mijn factuur van mijn mobiele telefoon zie ik dat er nummers gebeld is waar ik geen weet van heb. Is het mogelijk dat de telefoon dit zelf op een of andere manier doet? Of is mijn telefoon gehacked en belt iemand anders nummers uit mijn contactenlijst?? Ik hoor graag verder. Gr. Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt proberen in de oproepen lijst van je iphone te kijken... Staat het daar ook?
|
|
||||
|
||||
Kun je aan de hand van datum/tijdstip nog achterhalen wat je zelf op die momenten met je iPhone deed?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoon belt automatisch opnieuw | dejongje | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 14:53 |
Iphone belt zelf naar recentste oproepnummer?! | stijnvandamme | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 15:22 |
iphone belt automatisch in op internet | Nikky | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 10:40 |
iPhone belt zelf naar recenste nummer | iktjilp | iPhone algemeen | 1 | 21-03-09 20:56 |
|
|