//

geen (correcte) melding bij twitter

geen (correcte) melding bij twitter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Nadat de standaard app voor twitter een tijdje heeft gedraaid staat er nu een andere app op en is de originele app verwijderd. nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-12, 08:27
dutchiethebiker dutchiethebiker is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Question geen (correcte) melding bij twitter

hallo

Nadat de standaard app voor twitter een tijdje heeft gedraaid staat er nu een andere app op en is de originele app verwijderd.

nu is het zo dat het geluid dat ingesteld staat voor binnenkomende tweets niet word afgespeeld maar een standaard biep.

graag zou ik het ingestelde bericht horen, hoe is dit aan te passen?
kijk ik namelijk via -->Instellingen -->Geluid -->Tweet dan staat hier wel het geluid wat ik wil maar krijg dit niet te horen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-12, 12:48
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Dat tweet geluid is het geluid dat je te horen krijgt als je bijv. via de foto's app een foto tweet, voor tweets gebruik je volgens mij gewoon de gewone melding
  #3  
Oud 06-08-12, 20:48
dutchiethebiker dutchiethebiker is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard

ik ben er inmiddels achter dat om de een of andere reden de gebruikte app niet in heft berichtencentrum staat, daar waar de geluid instellingen gedaan kunnen worden.

is het mogelijk om dit handmatig toe te voegen?
hoe kan het dat deze app niet in het berichtencentrum staat?
  #4  
Oud 08-08-12, 20:03
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Je kan hem handmatig toevoegen: Instellingen > Berichtgevind (of zoiets) daar hem gewoon aanklikken, en instellen...
  #5  
Oud 08-08-12, 20:52
dutchiethebiker dutchiethebiker is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alia9806 Bekijk bericht
Je kan hem handmatig toevoegen: Instellingen > Berichtgevind (of zoiets) daar hem gewoon aanklikken, en instellen...
Dit gaat dus niet daar de gebruikte app niet in deze lijst terug te vinden is.
(dit zou automatisch moeten gebeuren)
en er is geen optie om app's toe te voegen.
Reageren

Labels
twitter, twitter melding



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 22:38
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? gerard0610 iPhone algemeen 4 08-12-10 10:23
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? frankmim iPhone Apps 1 27-11-10 11:18
No SIM installed melding bij geen bereik? Richard iPhone algemeen 2 08-06-10 23:05
Correcte autolader Iphone 3G Deere Power iPhone accessoires en onderdelen 19 07-01-09 23:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.