krijg geen stereo geluid op i phone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort een i phone 4s.Ik krijg geen stereo geluid op headset van de telefoon ligt dit aan instellingen ???Dus alleen maar mono !!! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg geen stereo geluid op i phone 4s
Hallo,
Sinds kort een i phone 4s.Ik krijg geen stereo geluid op headset van de telefoon ligt dit aan instellingen ???Dus alleen maar mono !!! Heb wel originele headset van apple graag info hierover cjmmaas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al een andere koptelefoon geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Vuil in je koptelefoon ingang?
|
|
|||
|
|||
heb ook andere koptelefoons geprobeerd.deden het ook alleen een kant.
Verklaring ??? |
|
|||
|
|||
Ik had zelfde probleem teruggestuurd,kreeg een nieuwe
|
|
||||
|
||||
maak eens een backup en herstel em eens, kijk of t da nog steeds mono is, zoja, dan is het hardwarematig.
|
||||
|
||||
Plugje van de headset ver genoeg in de aansluiting? Gaat soms wat moeilijk namelijk. En voordat je gaat herstellen of terugsturen: altijd even de ingang schoonmaken en/of een harde reset.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stereo geluid iPhone 4S | KingAchill | iPhone algemeen | 4 | 29-12-11 17:29 |
krijg geen geluid meer.. | nicoooow | Archief | 4 | 06-08-09 14:53 |
Geen geluid uit i-phone | Niek S | iPhone algemeen | 4 | 24-12-08 19:35 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
Geen geluid wanneer ik een sms krijg!! | Pascal717 | iPhone algemeen | 5 | 03-09-08 19:35 |
|
|