Stereo geluid iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag is m'n nieuwe iPhone 4S eindelijk aangekomen. Maar bij het afspelen van muziek ontdekte ik dat al het geluid doorheen de rechterbox wordt gestuwd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stereo geluid iPhone 4S
Vandaag is m'n nieuwe iPhone 4S eindelijk aangekomen. Maar bij het afspelen van muziek ontdekte ik dat al het geluid doorheen de rechterbox wordt gestuwd. De linkse box produceert amper enig geluid...
Hebben meerdere mensen hier last van of is dit gewoon standaard op de nieuwe iPhone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weinig geluid, zeg maar geen geluid!!!
Uit een micro kan geen geluid komen hé ;-) Ene kant is luidspreker, andere kant is micro |
|
|||
|
|||
Uiteraard Hoe dom van me Bedankt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het geluid dat hoorbaar is op de headset is ook eenzijdig. Ook het geluid dat via de usb kabel naar de autoradio gaat is alleen aan de rechterkant hoorbaar. Heeft iemand anders dit probleem ook?
|
Labels |
iphone, stereo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Muziek: stereo muziek op je iphone 3 | dicks56 | Muziek, foto & video | 3 | 06-09-10 12:20 |
aux in iphone 2G via stereo | KillCruZeR | iPhone algemeen | 2 | 01-12-08 15:36 |
iPhone stereo adapter | Destiny | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 01-02-08 12:02 |
iPhone op je stereo | bomsize | iPhone algemeen | 9 | 29-12-07 20:07 |
|
|