Iphone met ios5 activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laats perongeluk mn iphone 4 geupdate. En ik had hem gerethteted boot. Nu kna dat nietmeer opde zelfde manier? Wat moet ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone met ios5 activeren
Ik heb laats perongeluk mn iphone 4 geupdate.
En ik had hem gerethteted boot. Nu kna dat nietmeer opde zelfde manier? Wat moet ik nu doen?! Hij is niet simlock vrij. thanx als je me kunt helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De untethered jailbreak voor A4 devices is uit. Dus jailbreaken van je iPhone 4 met iOS 5.0.1 is zeker mogelijk.
Als je de iPhone 4 hebt geüpdate is waarschijnlijk ook de baseband geüpdatet. En dan kun je niet meer unlocken.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS iOS5 wil niet activeren | 3GSThomas | iPhone algemeen | 5 | 24-12-11 21:23 |
iPhone 4 jailbreaken met iOS5 tethered | JCC | iPhone algemeen | 2 | 24-11-11 11:55 |
synchronisatie Iphone 3 gs met ios5 op imac | Matsmart | iPhone algemeen | 0 | 24-10-11 10:07 |
Geen iMessage op Iphone 3gs met IOS5 | ZeemoNL | iPhone algemeen | 6 | 14-10-11 15:39 |
iPhone: iPhone 4 met JB op 4.3.3 updaten met JB naar iOS5 | m@ikel | Jailbreak | 0 | 14-10-11 12:41 |
|
|