ipsw bestand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij helpen? ik zouw willen ios5.1 op mijn 3gs zetten maar als ik het download en wil uitpakken kom er telkens( deze map ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipsw bestand
kan iemand mij helpen? ik zouw willen ios5.1 op mijn 3gs zetten maar als ik het download en wil uitpakken kom er telkens( deze map kan vanwege een probleem niet worden versleuteld) en kan daarmee het ipsw bestand dat ik nodig heb voor redsnow niet terug vinden alvast bedankt mvg
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Download het ipsw bestand met Firefox, Safari of Chrome maar absoluut niet met Internet Exploder. IE denkt in al zijn wijsheid dat een ipsw bestand een zip bestand is en maakt er dan een zip bestand van. |
|
|||
|
|||
yes bedankt man en ja ken nie veel wi van pc,s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Daar heb je gelijk in.
|
|
||||
|
||||
Kleine nuance: een ipsw, gedownload middels Safari op de MAC, wordt standaard uitgepakt waardoor je er (ook) niets mee kunt. Om dat te voorkomen moet je de instellingen van Safari aanpassen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Elk ipsw bestand dat ik met Safari download wordt niet uitgepakt. En ook geen dmg, pkg, mpkg, enz... enz... Maar wel zip, rar, tar, enz.... En Safari veranderd de naam van een ipsw bestand ook niet in zip. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-04-12 om 09:34. Reden: Syntax aangepast |
|
|||
|
|||
Ook als mac gebruker gewoon chrome gebruiken veel fijner!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is geen enkele browser op de Mac die dat doet, maar daar ging het ook niet over |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Geen IPSW bestand? | Joostg | Jailbreak | 11 | 06-04-11 21:16 |
iPhone 3G: .ipsw bestand onherkenbaar | minifreakje | Unlock | 0 | 24-11-10 19:22 |
iOS4.1. IPSW bestand | synthic | Jailbreak | 6 | 28-09-10 17:57 |
iPhone: .ipsw bestand | gtturbo | Jailbreak | 2 | 04-05-10 13:13 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
|
|