I-Tunes en nieuwe I-Phone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een I-Phone 4 gekoppeld met mn I-tunes, helemaal goed alles werkt. Dit is mn prive toestel. Nu krijg ik van mn werk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-Tunes en nieuwe I-Phone
Ik heb nu een I-Phone 4 gekoppeld met mn I-tunes, helemaal goed alles werkt.
Dit is mn prive toestel. Nu krijg ik van mn werk een 4s. Deze moet uiteraard ook geactiveerd worden via Itunes. Hoe ga ik dit doen ? Kan ik dat doen op dezelfde pc waar ook mn 4 op gekoppeld is ? Of krijg ik dan problemen ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja hoor dat kan. Ga je de 4S activeren met je eigen Apple ID?
|
|||
|
|||
Uhh, kan dat ? of moet ik een nieuw account bij itunes aanmaken ?
Want aan mijn huidige account hangt een click and buy account. Zou mooi zijn als die ook op mn 4s kan. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nice !.
Dus ik kan met al mijn huidige gegevens, wachtwoord, gebr.naam etc gewoon op mn 4s gebruiken ? |
|
|||
|
|||
Zojuist mn nieuwe Iphone via Itunes geactiveerd.
Mn bestaande Itunes account gebruikt en.....HET WERKT Al mn bestaande apps ( incl. gekochte apps ) staan nu ook op mn nieuwe telefoon en werken. kan niet anders zeggen dan TOP !! Ook voor de feedback hierboven TOP en bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Syncronisatie muziek i tunes naar i phone. | mivbstib | iTunes | 3 | 01-04-12 12:00 |
muziek van I-Phone naar i-Tunes | Weij | Muziek, foto & video | 2 | 17-11-11 14:13 |
muziek via i tunes op i phone 3 gs | mikevi | Muziek, foto & video | 0 | 17-10-11 18:00 |
I-phone geblokkeerd bij upgrading I-tunes- 3G | dieter theylaert | iPhone algemeen | 0 | 15-09-09 21:33 |
i phone blokeerd door i tunes? | karim s | Archief | 5 | 18-04-09 18:40 |
|
|