iPhone 4S: 3G valt weg naar normale verbinding? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone members, Bij mij thuis heb ik geen 3g verbinding, alhoewel 't ingesteld is in de instelling, Maar als ik naar Nijmegen ga, heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4S: 3G valt weg naar normale verbinding?
Beste iphone members,
Bij mij thuis heb ik geen 3g verbinding, alhoewel 't ingesteld is in de instelling, Maar als ik naar Nijmegen ga, heb ik opeens volle 3g ? Waarom niet constant en thuis niet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heeft je provider geen 3g dekking bij jou thuis, en in Nijmegen wel.
Grt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De 3G-dekking van KPN kan je op deze website bekijken: KPN coveragechecker.nl.
Rond Nijmegen zijn er inderdaad GPRS-plekken. Daar kan je zelf niet veel aan doen, je moet wachten tot KPN ook daar 3G beschikbaar maakt of eventueel overstappen naar een provider die wel 3G aanbiedt in je woonplaats. |
|
||||
|
||||
Je kunt contact opnemen met je provider hierover. Bij T-Mobile wordt soms korting gegeven op de abonnementskosten als er in het woon-werk verkeer aantoonbaar slechte dekking is. Goed mogelijk dat KPN dit ook doet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar waar kan ik dat van tmobile dekking zien en zowel van vodafone? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding valt weg | ReneJongsma | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 30-10-11 01:06 |
Iphone 4 verbinding valt helemaal weg (niet het bekende probleem) | B-art | iPhone algemeen | 0 | 03-12-10 13:18 |
iphone 4 verbinding valt steeds weg | bzb | iPhone algemeen | 2 | 11-08-10 14:11 |
Wi-Fi verbinding valt weg iPhone 2g. | Serafijn | Wi-Fi | 4 | 16-12-09 12:50 |
|
|