Iphone 4S soms geen bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb al een hele tijd problemen met mijn Iphone 4S. Het probleem doet zich niet altijd voor, maar toch geregeld. Wanneer ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S soms geen bereik
Beste,
Ik heb al een hele tijd problemen met mijn Iphone 4S. Het probleem doet zich niet altijd voor, maar toch geregeld. Wanneer ik de 4S uit mijn zak haal komt het voor dat er totaal geen streepjes van bereik op staan. Het duurt dan enkele minuten voor deze weer verschijnen. Soms na een kwartier nog steeds geen bereik. Dan herstart ik hem eens. Héél af en toe heb ik hetzelfde voor met 3G bereik. Vroeger dacht ik dat het aan Base lag, maar ik zit tegenwoordig bij Proximus en ik heb het probleem nog steeds. Daarom dat ik steeds meer begin te denken dat het aan mn 4S ligt. Ik zit op 5.0.1 met een jailbreak. Zijn er nog mensen die dit probleem herkennen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat wel ook eens voor, alsof dat komt doordat mijn lichaam/kledij en weet ik veel het signaal tegen houd, wat ik ook heb is dat ik normaal 3G heb maar als ik deze dan uit mijn broekzak neem ik edge zie staan en nadien dan overschakelt naar 3G.
Maar bij mij meestal snel terug signaal gevonden. Helpt het nie als je bv gewoon eens u vliegtuig modus aanzet en terug afzet? |
|
|||
|
|||
Ik had dit ook met een geknipte t-mobile kaartje.
Hierna een nieuwe micro sim aangeschaft in de winkel en geen problemen meer gehad. (het was zo erg dat bij het schakelen van edge naar 3G heel men telefoon 5 seconden lagde) |
|
|||
|
|||
Ik heb niet aan mn sim geknipt. Ze is nogmaar enkele maanden oud dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen . Ik vind het eigenlijk wel ambetant. Ik hoop snel te kunnen upgraden wanneer er een nieuwe jailbreak is. Misschien is het dan opgelost. Of nieuwe gsm .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 trilt soms wel en soms niet | Barbara44 | iPhone algemeen | 2 | 05-07-11 01:29 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
iphone geen tot bijna geen bereik | Gewoon-jeroen | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 20:21 |
Soms wel en soms geen mail ontvangen | Mvos | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 17:13 |
soms wel Bereik en soms niet | martijnnn | iPhone algemeen | 0 | 28-08-09 17:57 |
|
|