//

Iphone 4S soms geen bereik

Iphone 4S soms geen bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb al een hele tijd problemen met mijn Iphone 4S. Het probleem doet zich niet altijd voor, maar toch geregeld. Wanneer ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-05-12, 22:38
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 43
Standaard Iphone 4S soms geen bereik

Beste,

Ik heb al een hele tijd problemen met mijn Iphone 4S. Het probleem doet zich niet altijd voor, maar toch geregeld. Wanneer ik de 4S uit mijn zak haal komt het voor dat er totaal geen streepjes van bereik op staan. Het duurt dan enkele minuten voor deze weer verschijnen. Soms na een kwartier nog steeds geen bereik. Dan herstart ik hem eens. Héél af en toe heb ik hetzelfde voor met 3G bereik. Vroeger dacht ik dat het aan Base lag, maar ik zit tegenwoordig bij Proximus en ik heb het probleem nog steeds. Daarom dat ik steeds meer begin te denken dat het aan mn 4S ligt.

Ik zit op 5.0.1 met een jailbreak. Zijn er nog mensen die dit probleem herkennen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-12, 00:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb dat wel ook eens voor, alsof dat komt doordat mijn lichaam/kledij en weet ik veel het signaal tegen houd, wat ik ook heb is dat ik normaal 3G heb maar als ik deze dan uit mijn broekzak neem ik edge zie staan en nadien dan overschakelt naar 3G.
Maar bij mij meestal snel terug signaal gevonden.
Helpt het nie als je bv gewoon eens u vliegtuig modus aanzet en terug afzet?
  #3  
Oud 07-05-12, 01:10
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Ik had dit ook met een geknipte t-mobile kaartje.
Hierna een nieuwe micro sim aangeschaft in de winkel en geen problemen meer gehad.
(het was zo erg dat bij het schakelen van edge naar 3G heel men telefoon 5 seconden lagde)
  #4  
Oud 07-05-12, 20:51
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 43
Standaard

Ik heb niet aan mn sim geknipt. Ze is nogmaar enkele maanden oud dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen . Ik vind het eigenlijk wel ambetant. Ik hoop snel te kunnen upgraden wanneer er een nieuwe jailbreak is. Misschien is het dan opgelost. Of nieuwe gsm .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 trilt soms wel en soms niet Barbara44 iPhone algemeen 2 05-07-11 00:29
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 07:17
iphone geen tot bijna geen bereik Gewoon-jeroen iPhone algemeen 3 15-07-10 19:21
Soms wel en soms geen mail ontvangen Mvos iPhone algemeen 1 01-03-10 16:13
soms wel Bereik en soms niet martijnnn iPhone algemeen 0 28-08-09 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.