sms probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb dus een iphone met firmware 1.1.4. Steeds als ik een aantal smsjes heb ontvangen, wist de telefoon automatisch alle smsjes, (het gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
sms probleem
hoi,
ik heb dus een iphone met firmware 1.1.4. Steeds als ik een aantal smsjes heb ontvangen, wist de telefoon automatisch alle smsjes, (het gaat om bv 30 smsjes van 4 a 5 verschillende personen. Ik heb mijn iPhone nu al 2 keer gerestored, maar geen oplossing gevonden. De tel zelf werkt wel gewoon goed, alleen dus het SMS probleem. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door fring
|
|
||||
|
||||
Maak je een nieuwe iPhone aan of zet je een backup terug als hebt gerestored ?
|
|||
|
|||
probeer het in een andere telelfoon... miss ligt het niet eens aan je iPhone maar aan je simkaart/provider ofz?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS probleem | inbouwer | iPhone algemeen | 0 | 21-08-09 12:18 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
sms probleem | vespresso | iPhone algemeen | 2 | 21-11-08 18:28 |
SMS probleem | koos1963 | iPhone algemeen | 6 | 16-07-08 09:49 |
|
|