iPhone ontvangt wel mail maar stuurt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 2 weken een iPhone 4S en heb netjes alle instellingen voor mijn mail accounts ingevoerd. Dit werkte prima maar sinds een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone ontvangt wel mail maar stuurt niet
Ik heb sinds 2 weken een iPhone 4S en heb netjes alle instellingen voor mijn mail accounts ingevoerd. Dit werkte prima maar sinds een paar dagen kan ik geen mail meer versturen en krijg ik de melding dat de berichten niet verzonden zijn omdat de server het e-mail account niet kent.
Kan dit met vooraf ingestelde instellingen te maken hebben of zo? Ik zou anders niet weten waarom hij er ineens mee gestopt is. Heb alle instellingen nogmaals gecheckt maar die zijn goed. Heb zelfs de account (3) verwijderd en opnieuw ingevoerd maar dat werkt ook niet. Wie het weet mag het zeggen. Graag zelfs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Account of accounts? En om wat voor soort accounts gaat het? (pop3, imap, Exchange...?)
|
|
||||
|
||||
Welke mail provider, en welke instellingen gebruik je hier voor.
|
|
||||
|
||||
Laatst kreeg ik dat bericht ook op de iPhone, door vaker op verzenden te drukken gingen ze er wel uit. Nu moet ik het wel vertellen dat ik in het buitenland was en dat ik via het netwerk van het appartement werkte. Maar probeer het eens.
|
|
||||
|
||||
welke settings heb je bij SMTP?
use ssl uit server port correct / gewijzigd? kan je eventueel testen op je pc heb je daar een username en pw? dat hoeft namelijk niet |
|
|||
|
|||
Oplossing smtp server : voor password en username in (zoals bij pop server). Tmobile zegt dat er niets is veranderd maar bij mij werkte het direct weer. Succes !!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen | gws | iPhone algemeen | 2 | 10-10-14 16:21 |
kan wel mail versturen maar niet onvangen op iphone. | steve001 | iPhone algemeen | 9 | 05-06-12 17:01 |
Hotmail ontvangt wel maar stuurt niks | Excellence | iPhone algemeen | 3 | 11-12-10 00:00 |
wel mail outlook maar niet op iphone | Suyker | iPhone algemeen | 5 | 10-02-09 17:27 |
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet | Saik0 | iPhone Apps | 2 | 22-09-08 16:17 |
|
|