iMessage bericht op twee telefoons discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He probleem lijkt verholpen! Ik heb inderdaad het mailadres gewijzigd bij mijn vriendin en nu kreeg ze het bericht van mijn collega niet meer binnen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
He probleem lijkt verholpen! Ik heb inderdaad het mailadres gewijzigd bij mijn vriendin en nu kreeg ze het bericht van mijn collega niet meer binnen. Ze kreeg overigens wel de hele discussie binnen, dus zowel mijn berichten als die van mijn collega en het nummer van mijn collega stond boven de discussie.
Deze waarden worden overigens standaard geadresseerd in iMessage, dus zal bij heel veel mensen zo staan. Geen idee ook waarom het alleen bij die ene collega fout ging, terwijl mijn halve adresboek een Iphone heeft en dus via iMessage stuurt. Ik begrijp overigens het nut niet van het e-mailadres bij iMessage? Hij stuurt toch nooit deze tekst naar je mailadres? En iMessage wordt vanzelf toegepast als je smst met iemand met een Iphone. Maar.... het probleem is weer verholpen en dat is het belangrijkste! Iedereen bedankt voor de reacties!!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, met welk ik apparaat ik ook bezig ben, iMessages komen altijd aan en lopen synchroon op alle apparaten. Dus, zo onzinnig is dat e-mail adres niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, iMessage is niet beperkt tot de aiFauwntjes. Het is volledig geïntegreerd in de Apple wereld. Idem dito met FaceTime. Maar daar merk je als Windowsmens heel weinig van
|
|
|||
|
|||
Haha, zelfs als apple mens (Iphone, Ipad en Macbook Pro) met basisbehoeften merk je er weinig van.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Berichten verstuurd naar een telefoonnummer en berichten verstuurd met als "bellerherkenning" een telefoonnummer zullen op andere apparaten niet verschijnen - vaak resulterend in een half gesprek. En daar ben ik elke keer heel blij mee als m'n iPhone & MBP tegelijk afgaan of tegelijk iMessages ontvangen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@jaolie Dit topic is al een tijdje oud (laatste bericht op 11 mei) en al lang opgelost
|
Labels |
imessage |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage bericht word niet afgeleverd. | apotheosis | iPhone algemeen | 4 | 14-01-12 20:15 |
bericht versturen in imessage niet mogelijk | tamaar | iPad algemeen | 9 | 10-01-12 19:38 |
IMessage Bericht verandert na n tijdje in sms bericht | missym | iPhone algemeen | 4 | 28-12-11 17:57 |
|
|