iphone 4s - slecht geluid van de beller discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello Ik weet dat er soortgelijke topics zijn, maar deze gaan over de iphone 4. Ik heb een iphone 4s Als ik een oproep ontvang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s - slecht geluid van de beller
Hello
Ik weet dat er soortgelijke topics zijn, maar deze gaan over de iphone 4. Ik heb een iphone 4s Als ik een oproep ontvang zonder oortjes, kan ik deze amper verstaan, zelfs na het volume op max te zetten. prop ik de oortjes in, is het goed... Ik heb ios 5.5.1 Laatst gewijzigd door nitras; 12-05-12 om 15:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier met iPhone 4. Ben reeds naar repairshop newphone gegaan, hebben geprobeerd met nieuwe oormicrofoon, maar zonder succes. Keep me posted please?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het kunnen oplossen -denk ik-
als de telefoon gaat, opnemen, en op + duwen je ziet dan "ringer" volume omhoog gaan. Net even een test oproep gevraagd aan een vriendin, en die kon ik perfect horen. Als het terug slecht loopt laat ik het zeker weten succes! |
|
|||
|
|||
Reagatie ;D
Heeft btw niks met de update te maken, ervaring hier ><
|
|
|||
|
|||
@graffitigangster: ervaring met oplossing ook?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid van beller | ank | iPhone algemeen | 2 | 13-11-11 12:54 |
Foto: slecht geluid iphone 4 als ik een video maak | michelleberg | Muziek, foto & video | 3 | 24-01-11 21:00 |
Navigon op iPhone 4 slecht geluid | Lian1966 | iPhone Navigatie | 23 | 08-10-10 17:45 |
ontvangst beller, geen geluid | Bigfoot | iPhone algemeen | 1 | 31-08-08 15:31 |
Muziek: iPhone speaker&geluid, slecht of kapot? | edward007 | Muziek, foto & video | 16 | 09-11-07 22:31 |
|
|