Probleem met bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn iPhone 4 aangezien ik er niet meer mee kan bellen. De ene keer hoor ik en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met bellen
Hallo allemaal,
ik heb een probleem met mijn iPhone 4 aangezien ik er niet meer mee kan bellen. De ene keer hoor ik en de andere alleen maar gekraak en soms hoor ik helemaal niks. Ik heb mijn toestel al een keer hersteld zonder deze te herstellen vanaf de reservekopie. Alleen het vreemde eraan is dat als ik in mijn auto de telefoon aansluit via bluetooth doet deze het nog steeds niet terwijl ik bij het bellen via bluetooth gebruik maak van de microfoon en luidspreker van de auto. Verder doet facetime het wel gewoon want dan hoor ik diegene die ik bel en de ander mij ook. Heeft iemand al ooit eerder last gehad van dit probleem of eventueel advies voor mij? Alvast bedankt, Menno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan iemand helpen?
|
|
|||
|
|||
iemand?????
|
|
|||
|
|||
dag Menno ik was benieuwd of je probleem al was opgelost, want ik heb het zelfde probleem heb al de oorspeaker vervangen maar het probleem blijft nog steeds.
Vriendelijke groet roy |
|
|||
|
|||
Zit het niet in je provider?
|
|
|||
|
|||
nee heb een andere simkaart ingedaan van kpn zelf heb ik t-mobile dus dat is het ook niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met connectie voor bellen Iphone 4S | Jcop | iPhone algemeen | 67 | 15-03-12 11:55 |
probleem met bellen | razerr | iPhone algemeen | 7 | 22-02-12 17:30 |
Iphone4 probleem met bellen | arnold1966 | iPhone algemeen | 5 | 29-10-10 21:30 |
probleem met bellen via de oortjes | yvonka | iPhone algemeen | 4 | 11-08-10 18:06 |
iPhone 2G Probleem met slider bellen | sjorriss | iPhone algemeen | 3 | 04-01-09 21:23 |
|
|