Op SBS kan ik de TV niet live volgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is mijn eerdte vraag op dit forum. Op de iPad 2 en mijn iPhone 4 kan ik de voetbalwedstrijd van Nederland niet volgen deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op SBS kan ik de TV niet live volgen
Dit is mijn eerdte vraag op dit forum. Op de iPad 2 en mijn iPhone 4 kan ik de voetbalwedstrijd van Nederland niet volgen deze was te zien op SBS 6 live. Ik krijg dan de melding , de browser kan de HTML niet verwerken. Wat kan ik hier aan doen.
Groet Jone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
SBS6 live TV gebruikt Adobe Flash en dat wordt een iPhone of iPad niet ondersteund. Daar is niets aan te doen.
Er zijn wel wat halfbakken oplossingen. Gebruik de zoekfunctie van het forum maar eens met het zoekbegrip "Flash". |
|
|||
|
|||
Als je ziggo hebt: de ziggo app. Daarmee kun je live tv kijken op 8 zenders, waaronder sbs6. Volgens mij hebben upc en andere providers ook zulke apps.
|
|
|||
|
|||
Ik heb UPC en die heeft dat niet. Ik kan het niet vinden.
Groet jone |
|
||||
|
||||
UPC heeft dat niet (las ik recent in een tijdschrift).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: FW 4.3.2 en Baseband 02.10.04 te unlocken of niet. Want kan niet meer volgen | YvesT | Unlock | 7 | 26-04-11 13:59 |
Kan Windows live niet syncen | Guest-20191128132130 | iTunes | 2 | 10-05-10 18:48 |
|
|