Iphone lader helemaal zwart. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphonelader heb het aangesloten ik was aan het slapen met ventilator en ventilator viel uit en ik ging kijken en zag dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone lader helemaal zwart.
Ik heb een Iphonelader heb het aangesloten ik was aan het slapen met ventilator en ventilator viel uit en ik ging kijken en zag dat mijn lader helemaal zwart was samen met de usb, kan ik het nog gebruiken en wat kon het probleem zijn want het stroom viel ook uit, ik vermoed dat het kortsluiting was.. En nu heb ik geen lader meer alleen van de IPad 3 zou ik daar mee mijn Iphone 4 kunnen laden of gaat hij ook weer ontploffen ?
/////////////////////////// Laatst gewijzigd door iphone1997; 27-05-12 om 16:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja hoor, je kan je iPad 3 lader gewoon gebruiken voor je iPhone!
|
|
||||
|
||||
Was het de originele lader? Ik zou er hoe dan ook mee terug gaan naar de winkel. Een lader mag nooit ontploffen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok. Dan kan ik me er iets bij voorstellen. Die goedkope laders zijn niet (of minder goed) beveiligd tegen overspanning ed.
Mijn advies: koop een originele lader. En gebruik nu zolang de (originele) iPad lader. |
|
||||
|
||||
Het was een originele lader, maar het paste niet in mijn stopcontact dus daarom kochte ik iets daar het te laten passen misschien kwam het daardoor maar met ipad lader kan ik ook mee.
|
|
||||
|
||||
Was het de lader die bij de iPhone geleverd is? Of heb je de lader zelf in China besteld/gekocht?
|
|
||||
|
||||
Het was erbij geleverd
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat voor aansluiting daarop zat, maar als je er iets tussen hebt gedaan om het te laten passen dan KAN ik me er iets bij voorstellen. Dit mag NIET gebeuren bij een Apple lader die je RECHTSTREEKS in het stopcontact steekt.
|
|
||||
|
||||
Begrijp ik goed dat je een originele iPhone (met bijbehorende accessoires) hebt gekocht in China? En dat deze originele lader defect (ontploft) is geraakt?
Dan kun je je natuurlijk melden bij Apple Support. Als de iPhone jonger dan 1 jaar is verwacht ik geen enkel probleem. Maar zelfs wanneer hij ouder is, een lader mag bij normaal gebruik niet ontploffen. |
|
|||
|
|||
Gebruik NIET je iPad lader voor je iPhone. Deze lader heeft een hogere spanning en is schadelijk voor je iPhone. Op de lader vd iPhone staat 1A, op die van de iPad 2.1A
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iphone lader
De oplader van je ipad kun je gewoon gebruiken hoor. Zal niks mee gebeuren.
Laatst gewijzigd door XIII; 28-05-12 om 11:04. Reden: Opschonen |
|
||||
|
||||
A is het stroom (vermogen) niet de spanning !!
|
|||
|
|||
Ja vooral doen ja als ik al twee mensen ken die daardoor hun iPhone kapot hebben en niet onder de garantie valt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is de IPad 3 lader hetzelfde als de IPad 2 lader ?
|
|
||||
|
||||
Ja.
en voor de gebruikers die nog twijfelen of ze de iPad lader voor de iPhone kunnen gebruiken 10-W USB-lichtnetadapter voor Apple iPad - Apple Store (Nederland)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet helemaal niets meer,zwart scherm en herstel werkt niet | DvandenHoek | iPhone algemeen | 3 | 03-12-11 11:13 |
Iphone/Ipad lader | boeda12 | iPad algemeen | 7 | 30-01-11 17:57 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
US Lader Iphone | gvdkolk | Archief | 2 | 20-03-08 10:43 |
|
|