push email werkt niet meer sinds 20 mei 2012 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds een maand heb ik een iPhone 4s. Push werkte perfect met emailadres@me.com . Na update IOS 5.1.1 bleef het perfect werken. Sinds een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
push email werkt niet meer sinds 20 mei 2012
Beste, Sinds een maand heb ik een iPhone 4s. Push werkte perfect met emailadres@me.com. Na update IOS 5.1.1 bleef het perfect werken. Sinds een week werkt het push mechanisme plots niet meer op mijn ihone, noch op mijn ipad.
Ik kan alleen email binnenhalen door mail te starten en te laten bijwerken. Dus geen push meer en dat is irritant. Andere i-cloud instellingen werken goed. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email push werkt niet meer | Diddy | iPhone algemeen | 9 | 27-04-12 10:19 |
Automatisch telefoonnetwerk vinden werkt niet meer sinds 2.2.1 | RogerinBelgie | iPhone algemeen | 0 | 17-02-09 01:37 |
Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend... | JochemW | KPN | 3 | 23-11-08 10:01 |
Sinds FW 2.0.1 Werkt De Email Applicatie Niet | mef111 | iPhone algemeen | 4 | 26-08-08 21:53 |
|
|