Pocket Informant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iPad en iPhone en op allebei Pocket Informant. Hoe kan ik deze agenda's het beste synchroniseren? En hoe krijg ik verjaardagen hierin? Bvd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pocket Informant
Heb een iPad en iPhone en op allebei Pocket Informant. Hoe kan ik deze agenda's het beste synchroniseren? En hoe krijg ik verjaardagen hierin?
Bvd, Jet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
PI
Ik gebruik ook PI op de iPhone en iPad. Ik gebruik geen Windows maar Mac.
In mijn contacten staat bij de personen ook de datum van hun verjaardag, deze staan dan automatisch in de agenda. indien dat bij jou niet lukt, zul je ze allemaal zelf in de agenda moeten zetten. Sync. doe ik via de iCloud. Wijzig je in de ene agenda het verschijnt dan atomatisch in de andere agenda's. iPhone , iPad en PC het sync.allemaal met elkaar. whaan |
|
|||
|
|||
Hoi Jet, is het gelukt met Synchroniseren? heb je iets logisch bruikbaars boven water gekregen, waardoor ik de logica er ook van kan snappen?
Of weet iemand iets waar het goed in het Nederlands staat beschreven? Laatst gewijzigd door hvgelderen; 29-03-15 om 19:11. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijsdaling Pocket Informant | KvdS | iPhone Apps | 1 | 27-01-12 09:00 |
Pocket Informant set-up | denman80 | iPhone Apps | 7 | 26-03-11 19:32 |
Pocket Informant of Calengoo | mark61 | iPhone Apps | 7 | 02-02-11 11:47 |
Pocket Informant | fotar | iTunes | 0 | 20-06-09 13:05 |
Pocket Informant reviews? | Trinity | iPhone Apps | 7 | 24-04-09 17:54 |
|
|