Mappen op computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone 6 aan mijn computer hang, krijg ik een heleboel mappen met mijn foto's. Het is elke x een hele zoektocht om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mappen op computer
Als ik mijn iPhone 6 aan mijn computer hang, krijg ik een heleboel mappen met mijn foto's. Het is elke x een hele zoektocht om de map te vinden met daarin mijn meest recente foto's. Alle mappen hebben nl dezelfde datum. Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen? Met mijn iPhone 5 had ik dit probleem niet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb hetzelfde met mijn 5s
|
|
||||
|
||||
Aan de TS: Probeer het eens met Fotolader. Deze app zit standaard op je Mac.
Wimus: Windows zit al jaren niet meer in mijn systeem, dus ik weet niks voor jou... Google doet vaak wonderen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe computer; contacten en agenda van Iphone op computer | Barbara84 | iPhone algemeen | 0 | 07-02-12 01:51 |
Hoe kan ik mappen op me computer van me iPod vinden? | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-01-11 00:19 |
In mappen | cheiz | Archief | 3 | 08-03-08 17:13 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|