Instellen voorscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik mijn iPhone 6 moet instellen als ik een hoesje met ruitje heb? Dat ik kan zien wie er belt of eventueel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellen voorscherm
Weet iemand hoe ik mijn iPhone 6 moet instellen als ik een hoesje met ruitje heb? Dat ik kan zien wie er belt of eventueel de klok ?
Dank voor jullie antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een ruitje bedoel je denk ik een opening en niet de meetkundige ruit? Je kunt alleen de klok zien of zien wie je belt als de opening van het hoesje ergens aan de bovenkant van je iPhone zit. De iPhone heeft geen functie zoals een paar Android-toestellen dat je ten alle tijden die informatie krijgt. Je zult bij de klok eerst op de sluimer- of thuisknop moeten drukken.
Je zult zoiets moeten hebben:
|
|||
|
|||
Dank je voor je antwoord
Ja zo hoesje bedoel ik, maar zie ik door dat schermpje dan wie er belt? Hoef ik daar niets voor in te stellen? Ik ben er nog niet zo handig mee . |
|
||||
|
||||
Als iemand je belt komt de naam van die persoon op dezelfde plek als waar de tijd normaalgesproken staat. Je hoeft niks in te stellen.
|
|
|||
|
|||
Oh dank je wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorscherm | Davycr7 | iPhone algemeen | 5 | 07-11-12 11:01 |
Resolutie instellen 4s | Vullings | iPhone algemeen | 8 | 13-11-11 20:10 |
IOS 5 instellen | leonheijne | iPhone algemeen | 1 | 28-10-11 20:24 |
nieuwe zwarte achterscherm+voorscherm | volkanE | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-04-11 01:55 |
Instellen schema | hansvd | iTunes | 4 | 10-01-11 16:04 |
|
|