'Opladen niet ondersteunt met dit accesoire'

'Opladen niet ondersteunt met dit accesoire' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar geen van die oplossingen werken; Mijn iPhone geeft met ALLES waarmee ik hem zou moeten kunnen opladen ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 31 May 2012, 00:07
» iPhone 4S 16GB (Wit) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Standaard 'Opladen niet ondersteunt met dit accesoire'

Ja ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar geen van die oplossingen werken;

Mijn iPhone geeft met ALLES waarmee ik hem zou moeten kunnen opladen de melding 'Opladen niet ondersteunt met dit accesoire'.

Kan iemand mij helpen alsjeblieft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 31 May 2012, 00:20
iCulture's schermafbeelding
Administrator
» iPhone 7 128GB (Roségoud) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 512GB (Roségoud) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» macOS

Stuur een bericht via Instant Messenger naar iCulture Stuur een bericht via Skype™ naar iCulture Send a message via twitter to iCulture
Standaard

Er zijn voldoende bestaande topics waar je ook bij had kunnen aansluiten. Weer een apart topic aanmaken is onnodig en vervuilt het forum. Daarnaast heeft iedereen 'Spoed', dus om een voorkeursbehandeling vragen is nergens voor nodig.

//Slotje

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dit accesoire is niet geoptimaliseerd.... 46E iPhone accessoires en onderdelen 13 28 April 2011 09:04
"Opladen niet ondersteund met dit accesoire" IphoneJuno iPhone accessoires en onderdelen 7 28 March 2011 16:37
Opladen niet ondersteunt door dit accessiore peetaleks iPhone algemeen 2 31 May 2010 08:40
Foutmelding, dit accesoire is niet voor de iphone bedoelt Marcob Archief 1 21 September 2008 18:17

Regels voor berichten