iPhone 3gs herkent simkaart niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een beetje een probleempje. Ik heb een iPhone 3GS gekocht (marktplaats) en wilde deze vervolgens resetten. Als ik de iPhone nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3gs herkent simkaart niet
Hoi, ik heb een beetje een probleempje.
Ik heb een iPhone 3GS gekocht (marktplaats) en wilde deze vervolgens resetten. Als ik de iPhone nu wil activeren, moet ik hem met iTunes connecten, maar daar staat vervolgens dat er geen simkaart inzit. Ook staat er bovenin 'geen service.' Nu las ik in dit topic; http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-dus-niet.html het zelfde probleem. Hier heeft dus iemand gereageerd dat je hem moet unlocken, alleen ik heb geen flauw idee hoe dat dus moet. Kan iemand me dat eventjes simpel uitleggen in stapjes? Haha Alvast heel erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er staat; Geen Service, dan zit er wél een simkaart in maar is de iPhone waarschijnlijk niet geactiveerd of heeft inderdaad een simlock. Het is wel handig dat je weet van welke provider die simlock is. Als hij van T-Mobile NL is kan je hem gratis simlockvrij maken via iTunes. Misschien kan je eens een T-Mobile simkaartje proberen om te kijken of hij die wel pakt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat geen service ja. Ik heb hem al geprobeerd simlock vrij te maken via itunes maar dat werkte niet. Ik heb trouwens alleen een Vodafone kaartje.. |
|
|||
|
|||
Als je er ZEKER van bent dat hij een nederlandse T-Mobile simlock heeft dan moet je de iPhone nogmaals herstellen en dan de aanbiedersinstellingen updaten.
|
|
|||
|
|||
Het is inmiddels al gelukt
Laatst gewijzigd door xFloor; 02-06-12 om 22:59. |
|
|||
|
|||
Iphone leest Simkaart niet
hallo allemaal,
ik heb onlangs een iphone 3 gehad 16gb van een kennis, hij is simlock vrij maar als ik mijn simkaartje erin doe staat er: No SIM card installed, insert a valid SIM with no PIN lock to activate iphone. ik heb geen idee wat ik moet doen, en als ik mijn simkaartje in andere telefoons doe lezen die hem wel. kan iemand mij helpen?? |
|
||||
|
||||
Staat er een pincode op je simkaart?
|
|||
|
|||
nee er staat geen pin code op
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 22:12 ---------- ik heb mijn simkaart ook met andere telefoons geprobeerd en er staat geen pin code op, er staat ook heel de tijd een slotje boven aan me iphone.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone herkent de simkaart niet | danny121 | iPhone algemeen | 1 | 09-02-12 11:08 |
3GS 16GB herkent simkaart niet | jespkoekie | iPhone algemeen | 1 | 01-08-11 14:58 |
iPhone 4 - Herkent simkaart niet - Help s.v.p. | klopper2009 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 21:16 |
iPhone 3G herkent simkaart niet | blingbling | iPhone algemeen | 11 | 27-08-10 23:55 |
iPhone 1e gen.: iphone herkent simkaart niet. | freshman | Unlock | 7 | 02-11-08 21:32 |
|
|