restoren wil niet lukken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb maar eens de jailbreak geprobeerd, 5.1.1 Maar de iphone is zo mega traag en het heeft toch geen voordelen, hoewel een werkende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
restoren wil niet lukken
hoi,
ik heb maar eens de jailbreak geprobeerd, 5.1.1 Maar de iphone is zo mega traag en het heeft toch geen voordelen, hoewel een werkende Siri op de iphone 4 is best leuk. Maar ik wil hem dus restoren maar hij blijft daarin hangen. Alleen hard uitzetten met power en home knop reageert... daarna start hij gewoon op alsof er niets aan de hand is. Ik probeerde hem te restoren via de iphone zelf, alles wissen. Als ik het doe via itunes dan vraag ik mij af of ik daarna wel de backup van icloud terug kan zetten. Kheb nml geen backup op de computer. Enige tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat merk ik... en nu?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
crap... dit is nu dan definitief de laatste keer dat ik een jailbreak neem... bah, niets aan...
als er nog tips zijn hoor/lees ik het graag |
|
||||
|
||||
zou niet meer zonder jailbreak willen .met vallen en opstaan wordt het steeds leuker.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wil niet lukken!!! | 107552 | iPhone algemeen | 1 | 12-04-12 19:36 |
iPhone: Jailbreak wil niet lukken | JW75 | Jailbreak | 8 | 03-05-11 20:50 |
't Wil maar niet lukken... | Sir Mac | Unlock [archief] | 2 | 28-11-07 23:20 |
unlock wil niet lukken | frangipaneman | Archief | 5 | 08-10-07 15:50 |
Wi-Fi wil niet lukken | mrwhoopie | Archief | 24 | 07-10-07 22:48 |
|
|