Iphone color change discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Heeft iemand ervaring met schermen + achterkant van de dealextreme? Wil namelijk mijn iphone 4 van zwart naar wit maken... Weet iemand ook een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone color change
Goedendag,
Heeft iemand ervaring met schermen + achterkant van de dealextreme? Wil namelijk mijn iphone 4 van zwart naar wit maken... Weet iemand ook een nederlands bedrijf met een mooi bedrag voor een wit scherm + achterkant? ( Cool Gadgets at the Right Price - Worldwide Free Shipping - DealExtreme , digitizer van dealextreme) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb er onlangs 1 omgebouwd voor een vriend, heb toen de onderdelen los gekocht en was toch aardig wat meer geld kwijt dan voor dit setje, in Nederland vragen ze helemaal de hoofdprijs voor onderdelen/reparaties. Je zal eens op ebay kunnen kijken of je iets kan vinden.
Uiteraard raak je wel je garantie kwijt. |
|
|||
|
|||
DealExtreme zit in HongKong (dacht ik) dus hou er rekening mee dat de onderdelen die je besteld hoogstwaarschijnlijk geen originele Apple onderdelen zijn....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s color swap | mysense | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-12-11 23:40 |
Change height tableViewHeader | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 14-10-09 00:30 |
change package settings | northernstar | Jailbreak apps en thema's | 19 | 10-05-09 13:04 |
Backcover Change | Hoppieee | iPhone algemeen | 0 | 10-08-08 16:58 |
|
|