Iphone leverbaar met firmware in Bahasa Indonesia? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zou graag willen weten of op de Iphone ook de Indonesische taal Bahasa Indonesia geinstalleerd kan worden. En zo ja; hoe doe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone leverbaar met firmware in Bahasa Indonesia?
Hallo, ik zou graag willen weten of op de Iphone ook de Indonesische taal Bahasa Indonesia geinstalleerd kan worden. En zo ja; hoe doe ik dat? Ik zou graag een Iphone kado willen doen aan familie die geen Engels beheersen.
Laatst gewijzigd door bertoes; 27-04-08 om 12:04. Reden: schrijffotje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En wat is de landstaal? Indonees ? of Bahasa ?
|
||||
|
||||
Misschien moet je even in dit forum gaan zoeken
http://forum.djawir.com/smartphones-...iperlukan.html of deze Mac Club Indonesia
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 28-04-08 om 13:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs 16gb wanneer weer leverbaar | dani3lb0s | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-10 02:22 |
iPhone 4 32gb niet leverbaar? | koen2709 | Odido (T-Mobile) | 41 | 24-08-10 12:40 |
Iphone via GSM.Nl niet meer leverbaar !!!! | Max01 | Koopinformatie Nederland | 68 | 11-01-08 19:19 |
|
|